splash image
Dobla
Een wereldwijd inspirerend ambacht

Over Dobla

Met de chocoladedecoraties van Dobla geef je in een handomdraai de perfecte finishing touch aan je lekkerste desserts en gebak. Werkend met gerenommeerde patissiers en chef-koks voor het ontwikkelen van creatieve, innoverende en verrassende chocolade decoraties, geven zij de branche steeds nieuwe impulsen. De digitale transformatie van Dobla inspireert chefs wereldwijd. Wij hebben de interne en externe online uitingen een kwaliteitsinjectie gegeven en hiermee de positie als marktleider versterkt.

Facts

  • bezoek
    187
    verschillende nationaliteiten die de website bezoeken
  • inschrijvingen 500+
    unieke logins per maand op de brandportal
  • stijging 130
    unieke bestellingen per maand via de webshop

Uitdaging

Hoe kan je wereldwijd inspelen op de snel veranderende klantvraag, in een persoonlijke omgeving en met een lokaal aanbod? Een uitdaging waar wij onze tanden in kunnen zetten en waar we onze creatieve en innovatieve ideeën hebben kunnen koppelen aan de creativiteit en innovativiteit van de patissiers en chef-koks.

splatter
dobla wall

Inzicht

Food creaties worden online het meeste gedeeld, en Dobla wil daarin een wereldwijde inspirator zijn voor de topchefs en hen faciliteren om de top van perfectie te zijn in hun ambacht. Creativiteit zit in de genen en met de chocoladedecoraties willen zij grenzen verleggen en zichzelf overstijgen: beter, slimmer, sneller, mooier. Het motto? Uitblinken, door uitdagingen aan te gaan.

splatter
splatter

Creatie

Een inspiratiebron met producten in de hoofdrol is het uitgangspunt geweest voor de website die we ontworpen en ontwikkeld hebben. Een overzichtelijk grid waarin de beelden de boventoon voeren en je als bezoeker geïnspireerd en geïntrigeerd wordt door alle prachtige creaties. Met deze richtlijnen en uitstraling in het achterhoofd zijn ook de webshop en brandportal ontwikkeld, om zo een samenhangende collectie te creëren. Ook aan de medewerkers is gedacht, voor hen ontwikkelden wij een narrowcasting systeem zodat zij op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen binnen het bedrijf.

dobla wall

Techniek

Onze developers konden met dit project hun hart ophalen. Het verticale menu zorgt ervoor dat het grid op de volle hoogte van het scherm gebruikt kan worden en de beelden goed tot hun recht komen. Op elk device blijft het voor de bezoeker een inspirerend geheel, en aan de achterkant zijn de code, de content, de feeds en de data naadloos met elkaar verbonden. Zo hebben wij ons eigen huzarenstukje geleverd!

Dobla techniek

Resultaten

Het gevoel wat je van Dobla krijgt, is precies wat we voor ogen hadden. De kunstwerken die zij maken, verdienen het om een mooi podium te hebben waarmee zowel Dobla als Reyez! hun visitekaartje afgegeven. Bon Appétit!

Dobla resultaat
Dare to rule!

Ook jouw online ambities laten excelleren?

Villa Zoethout
Ontspannen koffie, eten en borrelen
Een nieuw horecaconcept waar je heerlijk kunt vertoeven, ook met je kids.
Juizz
Dé urban e-bike specialist
Door JUIZZ digitaal te transformeren zorgen we ervoor dat de merkbekendheid groeit en dat dé urban lifestyle zowel in de fysieke winkels als online wordt ervaren.
Old inn wonen
Online sfeer proeven
Een omnichannel strategie geeft potentiele klanten optimale service via meerdere platformen.
Woonopmaat
Welkom thuis
Een woningcorporatie die actief passende woningen matcht met huurders uit de regio en ontzorgt.
JLM Lubricants
Vooruitstrevende technologie in automotive
3D technologie zorgt dat automonteurs online snel kunnen vinden wat ze nodig hebben.
Keune Academy
Educatie voor professionals
Een online educatie tool om saloneigenaren op een interactieve manier te ondersteunen bij de ontwikkeling van hun personeel.
Fietsvoordeelshop
Van lokale winkel naar nummer 1 webshop
De sterke online presence van Fietsvoordeelshop zorgt voor meer verkoop in de webshop en klanten in de winkels! #winwin
Keune
Jij bent een winnaar met een product van Keune
De Keune Play & Win app creëert een hogere customer intimacy en 300% meer verkoop.
Jozo salt
Wereldwijd opvallen in een standaard segment
Hoe val je op als commodity? Voor JOZO maakten wij een online strategie waarin de schat aan zoutkennis doorgegeven kan en móet worden.
Bubalou
Ontketen een outdoor revolutie
Bubalou is niet meer weg te denken uit de outdoor branche. We hebben een merk gecreëerd die communiceert met zijn volgers en in een paar jaar tijd een gevestigde naam is in heel Nederland.
Pronk bouw
Aandacht voor ambacht
Door het ambacht van Pronk Bouw centraal te zetten in alle uitingen, is de naamsbekendheid vergroot en de concurrentiepositie versterkt.
Vektis
Inzichtelijke data voor de zorg
Uiteenliggende doelgroepen online faciliteren om de zorg in Nederland te verbeteren.
AmbaFlex
Wereldwijde innovatie van verticaal transport
Een digitale gebruikersvriendelijke omgeving die, op basis van locatie, de juiste content toont.