TOGETHER WE
Met de chocoladedecoraties van Dobla geef je in een handomdraai de perfecte finishing touch aan je lekkerste desserts en gebak. Werkend met gerenommeerde patissiers en chef-koks voor het ontwikkelen van creatieve, innoverende en verrassende chocolade decoraties, geven zij de branche steeds nieuwe impulsen. De digitale transformatie van Dobla inspireert chefs wereldwijd.
Verschillende nationaliteiten die de website bezoeken
Unieke logins per maand op de brandportal
Unieke bestellingen per maand via de webshop
Hoe kunnen we wereldwijd reageren op snel veranderende klantbehoeften, met een persoonlijke touch en lokaal aanbod? Dobla wil topchefs wereldwijd inspireren en hen faciliteren om meesters te worden in hun vak. Creativiteit zit in de genen en met de chocoladedecoraties willen zij grenzen verleggen en zichzelf overstijgen: beter, slimmer, sneller, mooier. Het motto? Uitblinken, door uitdagingen aan te gaan. Wij hebben de interne en externe online uitingen een kwaliteitsinjectie gegeven en hiermee de positie als marktleider versterkt.
We begonnen met het idee van een inspiratiebron met producten in de hoofdrol, wat leidde tot de creatie van de website. Een overzichtelijke grid en de focus op beelden inspireren bezoekers met prachtige creaties. Deze aanpak werd doorgezet in de webshop en brandportal voor een samenhangende collectie. Ook ontwikkelden we een narrowcasting systeem voor medewerkers om hen op de hoogte te houden. Onze developers hebben met dit project optimaal gebruik gemaakt van het verticale menu, waardoor het grid op elk scherm inspirerend blijft. Achter de schermen zijn code, content, feeds en data perfect geïntegreerd.
Het gevoel wat je van Dobla krijgt, is precies wat we voor ogen hadden. De kunstwerken die zij maken, verdienen het om een mooi podium te hebben waarmee zowel Dobla als Reyez! hun visitekaartje afgegeven. Bon Appétit!
Isabelle Kraus - Global NPD Manager