TOGETHER WE
Droomvilla verhuurt luxe vakantievilla’s in Nederland en op internationale bestemmingen zoals de Caribbean, gericht op het hogere segment. Wij verzorgen de marketing en contentcreatie om de exclusieve beleving, unieke locaties en hoogwaardige service van Droomvilla optimaal te presenteren en de boekingen te stimuleren.
We zijn gestart met het opzetten van een complete marketingstrategie die volledig gericht is op het genereren van meer reserveringen via online kanalen. De uitdaging ligt in het bereiken van een specifieke doelgroep in het hogere segment, met een website die hier nog niet optimaal op aansluit. Het primaire doel was reserveringen, maar we richtten ons ook op het vergroten van het merk Droomvilla.
We hebben een strategie ontwikkeld met META-advertenties en Google Ads-campagnes als de primaire kanalen. META is het primaire kanaal vanwege de visuele aantrekkingskracht voor de doelgroep, terwijl Google Ads inspeelt op de actuele vraag. De contentcreatie, inclusief visuals en teksten, is hierop afgestemd. We maakten gebruik van de eigen foto's, maar hebben ook video's gemaakt om de luxe en het unieke karakter van de villa's te benadrukken.
De marketingactiviteiten zijn live en we werken continu aan het optimaliseren van de campagnes om de conversies te verbeteren. Door de combinatie van online advertenties en de nadruk op offline contactmomenten, werken we toe naar het hoofddoel: het genereren van meer reserveringen.