Het 3H-model: hero, hub, hygiene
Wij volgen bij het uitwerken van de social media contentstrategie vaak het ‘hero, hub, hygiene’-model. Daarmee richten we ons op het bedenken, creëren en delen van drie soorten content:
Hero-content is de kwaliteitscontent die kernachtig jouw merk definieert en je expertise bevestigt, zoals in een korte film of video. Je creëert brand awareness.
Met hub-content wil je zo veel mogelijk mensen bereiken en bij je merk betrekken. Dit is deels organische content, deels content waarmee je adverteert, zoals blogs, podcasts en videotutorials.
Hygiëne-content is de ‘dagelijkse’ content met tips, trucs en snelle updates om ervoor te zorgen dat jouw merk top-of-mind blijft.
Hoe ziet de 3H-content van jouw bedrijf eruit? Wordt het Instagram, TikTok of YouTube? Facebook, LinkedIn? We helpen je graag brainstormen en maken een uitgebreid advies of een contentkalender voor je. Als je wilt, bedenken, creëren en delen we alle content voor je. Onze creatieve denktank staat voor je klaar!