TOGETHER WE DO

bellenblaas

Posten op social media kan je bereik een enorme boost geven. In een social media marketingplan werken we de strategie uit. Welke kanalen gaan we inzetten, wat voor soort content? Hoe vaak posten we, wat is betaald en wat niet?

Juist door een slimme mix te maken van zowel organische content als betaalde content (social advertising) maak je van je aanwezigheid op de socials een succes. 

Hero, hub, hygiene.
Wij volgen vaak het ‘hero, hub, hygiene’-model. 

Hero-content is de kwaliteitscontent die kernachtig jouw merk definieert en je expertise bevestigt, zoals in een korte film of video. Je creëert brand awareness.

Met hub-content wil je zo veel mogelijk mensen bereiken en bij je merk betrekken. Dit is deels organische content, deels content waarmee je adverteert, zoals blogs, podcasts en videotutorials.

Hygiëne-content is de ‘dagelijkse’ content met tips, trucs en snelle updates om ervoor te zorgen dat jouw merk top-of-mind blijft.

Hoe ziet de 3H-content van jouw bedrijf eruit? Wordt het Instagram, TikTok of YouTube? Facebook, LinkedIn? We helpen je graag brainstormen en maken eventueel een contentkalender voor je. Als je wilt, bedenken, creëren en delen we alle content voor je. Onze creatieve denktank staat voor je klaar!

Afbeelding van Lily Molina
Lily Molina
Aanvoerder Marketing

Samen regeren?

Neem dan contact met ons op!
Afbeelding van Lily Molina
Neem contact op!