TOGETHER WE CREATE A CUSTOMER JOURNEY STRATEGY

Backpack tas

Een customer journey laat precies zien wat jouw klanten doen voor en nadat ze iets bij je kopen. Onze data-analisten vinden het heerlijk de hele klantreis te analyseren. Als we weten hoe jouw klanten de reis ervaren, kunnen we ‘m nog prettiger maken.

Als je weet wat je klant doet, kun je sturen op wat je wilt dat hij doet
We identificeren eerst alle digitale en fysieke touchpoints (contactmomenten) tussen jou en jouw klanten. Daarna analyseren we het gedrag van de klant. We zoeken antwoord op vragen als: wat doet de klant? Hoe ervaart hij het contact? Waar heeft hij op dit punt van de customer journey behoefte aan?

A customer journey is not a funnel, it's a red carpet
Zodra we de customer journey in kaart hebben gebracht bedenken we een strategie om de touchpoint-ervaringen te optimaliseren. Daarbij zoeken we een goede balans tussen optimale beleving en jouw conversiedoelstellingen. Het één moet niet ten koste gaan van het ander.

We onderzoeken ook of we de klantreis (deels) kunnen automatiseren. Kun je zonder meer personeel je klanten toch meer aandacht en service bieden? Er zijn geweldige marketing automation tools die klanten het gevoel geven dat ze een persoonlijke beleving krijgen, en alle aandacht die ze verdienen. 

Afbeelding van Lily Molina
Lily Molina
Aanvoerder Marketing

MEER INZICHTEN

Samen regeren?

Neem dan contact met ons op!
Afbeelding van Lily Molina
Neem contact op!