SERVICES

customer journey strategie

Met een slimme customer journey strategie laat je niks aan het toeval over

Een customer journey laat precies zien wat jouw klanten doen voor- en nadat ze iets bij je kopen. Onze data-analisten vinden het heerlijk de hele klantreis te analyseren. Ze identificeren eerst alle digitale en fysieke touchpoints (contactmomenten) tussen jou en jouw klanten. Daarna analyseren ze het gedrag van de klant – als je weet wat de klant doet, kun je sturen op wat je wilt dat hij doet.

stijging

De beste klantreis biedt een goede balans tussen beleving en conversie

Zodra we de customer journey in kaart hebben gebracht, en we weten waar de klant op welk moment behoefte aan heeft, bedenken we een strategie om de touchpoint-ervaringen te optimaliseren. Daarbij zoeken we een goede balans tussen optimale beleving en jouw conversiedoelstellingen. Het één moet niet ten koste gaan van het ander.

We onderzoeken ook hoe we marketing automation kunnen inzetten. Kunnen we de klantreis (deels) automatiseren? Kun je zonder meer personeel je klanten toch meer aandacht, meer service en een persoonlijke beleving bieden? Kunnen we met retargeting afgehaakte klanten terughalen naar de customer journey?

Ontdek meer

Wat wij nog meer voor je kunnen betekenen

Gerelateerde cases