JLM Lubricants is een wereldwijd merk dat een breed assortiment aan premium probleem oplossende brandstof additieven en smeermiddelen voor de auto-industrie ontwerpt, ontwikkelt en produceert. Het vooruitstrevende bedrijf wil binnen vijf jaar haar producten wereldwijd aanbieden. Het Reyez! team tikte alle boxen in hun zoektocht naar een bedrijf die begrijpt waar ze voor staan en met een innovatieve oplossing komt.
Hoe maken we de oplossende werking van JLM producten helder online bij monteurs en autoliefhebbers die liever met hun handen in het vet werken dan een hele productbeschrijving lezen?
Een visuele website om direct inzicht te geven voor welk auto onderdeel JLM producten een oplossing bieden. Op deze manier worden de producten al in de orientatiefase gevonden door professionele monteurs en autoliefhebbers.
Door middel van een sterke, visueel aantrekkelijke en intuïtive website willen we het bezoekers zo makkelijk mogelijk maken in de zoektocht naar het vinden van het juiste product. Naast het navigatiemenu is het mogelijk om producten uit het gehele JLM productportfolio te ontdekken in animatie via een 3D model van een auto met onderdelen.
Een sterk staaltje creatieve techniek heeft het mogelijk gemaakt om te interacteren met de onderdelen van een auto middels een geavanceerd 3D-model. Door webtechnologie die nog niet eerder is gezien in de automotive branch hebben we samen met JLM het onmogelijke mogelijk gemaakt!
De aantrekkelijke, gebruiksvriendelijke, intuïtieve en aanpasbare website maakt het voor bezoekers zo makkelijk mogelijk om het juiste product te vinden. Wereldwijd wordt JLM steeds beter gevonden en door de inzet van SEO, SEA en CRO hebben we de online omzet weten te verdubbelen.
Ook jouw online ambities laten excelleren?
Ook jouw online ambities laten excelleren?
Ook jouw online ambities laten excelleren?