TOGETHER WE
JLM Lubricants, een wereldwijd merk in brandstofadditieven en smeermiddelen voor de auto-industrie, streeft ernaar om binnen vijf jaar wereldwijd te groeien.
Meer unieke bezoekers
Stijging in aankoopintentie van website bezoekers
Stijging van de online omzet
Hoe brengen we de effectiviteit van JLM-producten over aan monteurs en autoliefhebbers die liever praktisch bezig zijn dan veel lezen? We hebben een visuele website gecreëerd om snel te laten zien welke JLM-producten voor welke auto-onderdelen een oplossing bieden, waardoor ze al tijdens de oriëntatiefase ontdekt worden door professionals en autoliefhebbers.
We hebben een intuïtieve, visueel aantrekkelijke website ontworpen om bezoekers te helpen bij het vinden van het juiste product. Via een innovatief 3D-model van een auto kunnen ze producten ontdekken en zelfs met auto-onderdelen interacteren, met behulp van geavanceerde webtechnologie die uniek is in de automotive sector. Samen met JLM hebben we het onmogelijke mogelijk gemaakt!
De aantrekkelijke, gebruiksvriendelijke, intuïtieve en aanpasbare website maakt het voor bezoekers zo makkelijk mogelijk om het juiste product te vinden. Wereldwijd wordt JLM steeds beter gevonden en door de inzet van SEO, SEA en CRO hebben we de online omzet weten te verdubbelen.
Gilbert Groot - Founder & CEO JLM Lubricants