TOGETHER WE
JOZO Zout heeft de kunst van het winnen en vermalen van zout tot in de puntjes geperfectioneerd. Ze zijn expert op het gebied van smaakversterking en hebben een oprechte liefde voor het product en de klant. Maar hoe val je op als commodity? Wij maakten een strategie waarmee JOZO hun schat aan kennis kan doorgegeven, zodat iedereen een weloverwogen keuze maakt en daardoor optimaal geniet van de maaltijd.
Gemiddelde engagement rate op de socials
Volgers op social zónder media budget
Groei wereldwijd marktaandeel per jaar
Samen met JOZO creëren we een meerwaarde voor zout, waarbij we zowel de perceptie als het gebruik van zout transformeren. Als strategische digitale partner is het onze taak om niet alleen de toepassingsmogelijkheden te benadrukken, maar ook kennis te delen over zout en gezondheid. De kracht van 'foodies' als invloedrijke social media-influencers gebruiken we door de online kanalen te voorzien van inspirerende content, aangepast aan hun wensen.
We ontwikkelden een meertalige website die een smaakvol overzicht biedt van de gehele collectie aan JOZO-producten. Een merk met wereldwijde afzetmarkt vraagt om een global platform. JOZO wordt gegeten van Europa tot het Midden-Oosten. Daarom is voor de Arabische website niet alleen de tekst, maar ook het ontwerp van rechts naar links gecodeerd. Een perfecte UX in alle talen dus; ook het productaanbod is per land verschillend. Op social inspireren we foodies en thuiskoks met lekkere content.
JOZO transformeert van een controversieel product in een likable brand waarmee mensen willen interacteren. Meer bezoekers uit meer landen; engagement en kennis sterk verhoogd. En daarmee een sterker merk.
Nico Basson - Segment Manager Salins Group