JUIZZ is dé e-bikespecialist van Nederland met winkels in de grotere steden. Om de e-bikes met dezelfde service en beleving ook online aan te bieden, hebben wij het merk geherpositioneerd, rebranding doorgevoerd en de webshop ontwikkeld.
Hoe zorgen we ervoor dat bezoekers online dezelfde urban VIP-beleving ervaren als in de fysieke winkels van JUIZZ?
Ontwikkel een dynamische stijl en webshop met proactieve service, waardoor bezoekers worden ontzorgt en een excellente beleving wordt ervaren.
We hebben een onderscheidend rebranding concept ontwikkeld. Toegankelijk, jong en innovatief. De kleuren zijn energiek, inspirerend, relaxed en cool. De webshop bevat de ultieme balans tussen beleving en conversie.
De webshop bevat veel bewegende beelden en micro-animaties zonder in performance in te leveren. De webshop is naadloos gekoppeld aan voorraad- en servicesystemen wat zorgt voor een excellente klantbeleving. Ook hebben we het technisch mogelijk gemaakt om logica te delen met andere shops van het moederbedrijf en deze gecentraliseerd te kunnen managen.
Door JUIZZ digitaal te transformeren is de merkbekendheid enorm gegroeid. De online klantbeleving is sterk geoptimaliseerd, waardoor het aantal proefritaanvragen is gestegen en er meer verkopen zijn gerealiseerd in zowel de webshop als in de fysieke winkels.
Ook jouw online ambities laten excelleren?