TOGETHER WE

Afbeelding gezin bij Juizz

JUIZZ verkoopt elektrische fietsen via de JUIZZ winkels in de grote steden. Om de e-bikes met dezelfde service en beleving ook online aan te bieden, hebben wij het merk geherpositioneerd, rebranding doorgevoerd en de webshop ontwikkeld.

FACTS

75%

Meer unieke websitebezoekers 

350

Bestellingen per maand

329

Proefritaanvragen per maand

Mockup op verschillende devices van Juizz zijn website

Hoe zorgen we ervoor dat bezoekers online dezelfde urban VIP-beleving ervaren als in de fysieke winkels van JUIZZ? Dit kan door het ontwikkelen van een dynamische stijl en webshop met proactieve service, waardoor bezoekers worden ontzorgt en een excellente beleving ervaren.

Mockup op verschillende devices van Juizz zijn website

We hebben een onderscheidend rebranding concept ontwikkeld. Toegankelijk, jong en innovatief. De kleuren zijn energiek, inspirerend, relaxed en cool. De webshop bevat de ultieme balans tussen beleving en conversie. Mede door het veel bewegende beelden en micro-animaties zonder in performance in te leveren. De webshop is naadloos gekoppeld aan voorraad- en servicesystemen wat zorgt voor een excellente klantbeleving. Ook hebben we het technisch mogelijk gemaakt om logica te delen met andere shops van het moederbedrijf en deze gecentraliseerd te kunnen managen.

Afbeelding Juizz flyer
Afbeelding Juizz lange mouwen polo

Door JUIZZ digitaal te transformeren is de merkbekendheid enorm gegroeid. De online klantbeleving is sterk opgeoptimaliseerd, waardoor het aantal proefritaanvragen is gestegen en er meer verkopen zijn gerealiseerd in zowel de webshop als in de fysieke winkels. 

Logo Juizz

Samen met Reyez! hebben we met een onderscheidende rebranding en webshop strategie het merk digitaal getransformeert, zodat online en de winkels een zelfde ervaring geeft.

Rutger Pronk - CTO CycloVriend

Volgende case

Villa Zoethout

Samen regeren?

Neem dan contact met ons op!
Afbeelding van Eline Deutekom
Neem contact op!