Reyez! Is een full-service digitaal bureau dat concepten bedenkt, creëert en ontwikkelt. Een multidisciplinair team, dat bestaat uit ambitieuze en geniale problem solvers; zowel technisch als creatief. Door doelgerichte producten, diensten en ervaringen te creëren stimuleren we mensen, merken en organisaties digitaal te transformeren. DARE TO RULE!
In een tijd waarin digitale oplossingen een steeds grotere rol spelen in ons dagelijks leven, is het belangrijk dat we ons blijven richten op de menselijke kant van de technologie. Dat doen we bij Reyez! door ons actief in te zetten om maatschappelijk betrokken te ondernemen. Dit doen we onder andere door onze collega’s te betrekken bij lokale initiatieven en samen te werken met maatschappelijke organisaties. Meer over hoe we dat in de praktijk brengen, vertel ik je in dit blog.
Toen Reyez! nog klein was werden projecten gemanaged door de specialisten van verschillende disciplines. Denk aan developers, marketeers en designers, die onderling alle ballen hoog hielden en het contact met klanten verzorgden.
Als ondernemer weet je ongetwijfeld hoe belangrijk het is om op de hoogte te blijven van de laatste trends en mee te bewegen met veranderingen en ontwikkelingen in het digitale landschap.
De druk op de zorg in Nederland is erg hoog. Gelukkig kunnen wij met onze kennis en kunde van digitale transformatie een steentje bijdragen om de druk in deze sector enigszins te verlichten.
De kenners onder ons weten dat oktober ook wel de woonmaand wordt genoemd. Dat betekent een maand vol wooninspiratie, nieuwe collecties en trends. Vanaf deze maand zoekt de helft van de Nederlanders tactisch een zaterdag uit om paniekerig de (digitale) woonboulevards af te struinen op zoek naar een nieuwe frisse look voor in huis. Maar waar we dat tien jaar geleden nog uitsluitend deden in fysieke winkels, verschuift ook deze markt steeds meer naar de online kanalen. In plaats van de hele middag achter je vriendin aan te slenteren kun je online vliegensvlug tientallen verschillende zaken bekijken. Belangrijk dus om mee te bewegen met deze ontwikkelingen.
Het zat er al een tijdje aan te komen: het einde van third-party cookies. Vorig jaar kozen Apple en Google al voor de privacy van consumenten door anti-tracking-opties in te stellen en cookies door derden in de ban te doen. Het verkrijgen en gebruiken van third-party data wordt daardoor steeds lastiger. Tijd dus om over te stappen op een strategie die meer gericht is op data uit direct klantcontact: first-party data. In deze blog geef ik je tips om over te stappen op zo’n strategie.
Visualisatie; de trend van het moment. We gebruiken volop emoticons en gifjes om te communiceren, zelfs oma stuurt een duimpje omhoog 👍 als je vraagt of je vanavond kan komen eten. Her en der wordt er zelfs geroepen dat we terug gaan naar de tijd van hiërogliefen. We denken steeds visueler, we lezen minder en geven beeld meer aandacht dan tekst.
We kunnen er eigenlijk niet langer omheen: marktplaatsen zijn booming! Door de coronacrisis en de drukke werkdagen hebben we amper meer tijd om nieuwe onderbroeken of schoenen in de winkel te halen. Ja @Jelle Oud,
User experience design is zo veel meer dan het maken van een aantrekkelijke website. Het is het ontwerpen op een manier dat een websitebezoeker naadloos door het bestelproces weet te gaan, de website
Ondanks dat de online platformen - en met name Meta - de targetingopties recent aangescherpt hebben, is targeting nog zeker geen verleden tijd. We targeten, filteren, segmenteren, extraheren, optimaliseren;
Als je denkt dat ik dit schrijf om een extra bewijsstuk aan mijn stagedossier toe te kunnen voegen, dan zal ik heel eerlijk zijn: je hebt gelijk. Maar dat is nog niet alles.
Alle grote webwinkels zijn klein begonnen. Het huidige eBay werd gelanceerd als ‘Auctionweb’, Amazon zag het daglicht al in 1995 en Wehkamp is begonnen met het aanbieden van een deel van hun
“Zoekt, en gij zult vinden”. Wie had ooit gedacht dat deze Bijbelse uitspraak ten tijde van COVID-19 ineens een online opleving zou krijgen in 2020? We gingen massaal thuiswerken, thuis sporten, thuisbezorgen, reserveren,
Het zijn vreemde tijden. Al bijna een jaar werken we bijna volledig vanuit huis, en dat heeft ook zijn weerslag op ons werk. Normaal gesproken hebben we op kantoor korte lijnen met elkaar, maar nu we thuiswerken gaat dat toch even anders.
Reyez! heeft Rob Petri per 1 januari 2021 aangesteld als algemeen directeur. Hij krijgt de opdracht Reyez! verder te laten groeien, zowel organisch als middels overnames van andere digitale bureaus in de regio.
Op de werkvloer bij Reyez! worden vaak sportmetaforen gebruikt. Het klinkt misschien gek, digitale rebels vergelijken met een goeddraaiend voetbalelftal, maar als je er goed over nadenkt is het eigenlijk helemaal zo gek nog niet…
Het leuke aan het werken als Online Marketeer bij Reyez! is de veelzijdigheid aan projecten en type merken. Geen dag is hetzelfde en (bijna) iedere week start je een nieuwe marketingcampagne. Ook binnen
De liefde voor eten was mij al bekend, al ver voordat Instagram foodies inspireerde om dit visueel met de wereld te delen. Deze liefde ontstond vanuit de Chileense keuken; mijn moeder die elke zondag uitgebreid ging koken, met op de achtergrond Carlos Gardel.