TOGETHER WE RULE.
Reyez! is een full-service bureau dat organisaties laat excelleren. Een multidisciplinair team, dat verder kijkt dan de vraag, creativiteit & techniek met data combineert en altijd de mens centraal stelt. Samen met jou creëren we digitale belevingen, die jouw klanten blij maken en je business laten groeien.
Wat was afgelopen maand het meest besproken onderwerp in Nederland? Je zult waarschijnlijk denken aan de verkiezingen, de nieuwe film over Napoleon of de Champions League, maar niets is minder waar! Wekenlang was er maar één onderwerp het gesprek van de dag: de Crompouce.
In de wereld van online adverteren zijn meetbaarheid en prestatie-indicatoren zoals CPA (Cost Per Acquisition) en ROAS (Return on Ad Spend) standaardpraktijken geworden. Ook zijn online advertentieplatformen en webanalytics inmiddels redelijk bekend bij het bredere publiek, waardoor online adverteren laagdrempelig en daardoor “makkelijk” is geworden. Het is heel begrijpelijk dat veel marketeers en business eigenaren, als ze denken aan online campagnes, meteen gaan voor het einddoel: verkopen genereren. Toch is dit vaak niet de effectiefste manier om online marketing in te zetten voor jouw bedrijf. Dit wil niet zeggen dat het geen toegevoegde waarde heeft, maar met oog op 2024 willen wij een nieuwe kijk bieden op online marketing.
In de snel evoluerende wereld van sociale media lijken we soms overgeleverd aan de genade van algoritmes. We scrollen door onze feeds, worden geconfronteerd met posts en advertenties die we nooit eerder hebben gezien (maar waar we toevallig wel gisteren aan gedacht hebben), en vragen ons dagelijks af: Hoe weten ze dit toch allemaal over mij? Achter de schermen zijn het social media algoritmes die deze persoonlijke ervaringen mogelijk maken. Maar wat zijn deze algoritmes en hoe kunnen ze een positieve impact hebben op het bereiken van je doelgroepen
Vandaag de dag is het essentieel om als bedrijf overtuigende en professionele beelden te presenteren. Of het nu gaat om marketingmateriaal, productfoto's of sfeervolle visuals voor je website, daar heb je lang niet altijd een professional voor nodig.
Het zomerseizoen, het meest kleurrijke seizoen van het jaar, is in volle gang. Veel mensen voelen de drang om hun kledingkast aan te vullen met de nieuwste collecties.
Toen rapper Tupac tien jaar geleden als hologram uit de dood herrees, was dat vooral een gelikte truc. Maar de virtuele versie van ABBA die tegenwoordig optreedt, is nauwelijks van echt te onderscheiden.
Een van de grootste uitdagingen op de werkvloer is stress. Als je er niet op tijd bij bent en de combinatie van werk- en privéleven is uit balans, kan dit zelfs leiden tot een burn-out. Trust me. I’ve been there. Nu is een burn-out slechts één van de gevolgen van een teveel aan stress, misschien zelfs wel een van de heftigste, maar ook in mindere mate kan het op werkgebied al zorgen voor verminderde productiviteit en een lagere kwaliteit van werk. Het resulteert in ongelukkige werknemers en dat willen wij koste wat het kost voorkomen.
De start van een nieuw seizoen is voor veel mensen een moment om nieuwe doelen te stellen en een frisse start te maken. Voor ondernemers geldt dat net zo goed. Het is een goed moment om te reflecteren op wat er goed is gegaan en wat er beter kan. Een belangrijk onderdeel van deze reflectie is het evalueren en herontwikkelen van je strategie. In dit blog vertel ik je meer over het belang van een goede strategie en over het blijven herontwikkelen van je strategie.
In een tijd waarin digitale oplossingen een steeds grotere rol spelen in ons dagelijks leven, is het belangrijk dat we ons blijven richten op de menselijke kant van de technologie. Dat doen we bij Reyez! door ons actief in te zetten om maatschappelijk betrokken te ondernemen. Dit doen we onder andere door onze collega’s te betrekken bij lokale initiatieven en samen te werken met maatschappelijke organisaties. Meer over hoe we dat in de praktijk brengen, vertel ik je in dit blog.
Toen Reyez! nog klein was werden projecten gemanaged door de specialisten van verschillende disciplines. Denk aan developers, marketeers en designers, die onderling alle ballen hoog hielden en het contact met klanten verzorgden.
Als ondernemer weet je ongetwijfeld hoe belangrijk het is om op de hoogte te blijven van de laatste trends en mee te bewegen met veranderingen en ontwikkelingen in het digitale landschap.
De druk op de zorg in Nederland is erg hoog. Gelukkig kunnen wij met onze kennis en kunde van digitale transformatie een steentje bijdragen om de druk in deze sector enigszins te verlichten.
De kenners onder ons weten dat oktober ook wel de woonmaand wordt genoemd. Dat betekent een maand vol wooninspiratie, nieuwe collecties en trends. Vanaf deze maand zoekt de helft van de Nederlanders tactisch een zaterdag uit om paniekerig de (digitale) woonboulevards af te struinen op zoek naar een nieuwe frisse look voor in huis. Maar waar we dat tien jaar geleden nog uitsluitend deden in fysieke winkels, verschuift ook deze markt steeds meer naar de online kanalen. In plaats van de hele middag achter je vriendin aan te slenteren kun je online vliegensvlug tientallen verschillende zaken bekijken. Belangrijk dus om mee te bewegen met deze ontwikkelingen.
Het zat er al een tijdje aan te komen: het einde van third-party cookies. Vorig jaar kozen Apple en Google al voor de privacy van consumenten door anti-tracking-opties in te stellen en cookies door derden in de ban te doen. Het verkrijgen en gebruiken van third-party data wordt daardoor steeds lastiger. Tijd dus om over te stappen op een strategie die meer gericht is op data uit direct klantcontact: first-party data. In deze blog geef ik je tips om over te stappen op zo’n strategie.
Visualisatie; de trend van het moment. We gebruiken volop emoticons en gifjes om te communiceren, zelfs oma stuurt een duimpje omhoog 👍 als je vraagt of je vanavond kan komen eten. Her en der wordt er zelfs geroepen dat we terug gaan naar de tijd van hiërogliefen. We denken steeds visueler, we lezen minder en geven beeld meer aandacht dan tekst.
We kunnen er eigenlijk niet langer omheen: marktplaatsen zijn booming! Door de coronacrisis en de drukke werkdagen hebben we amper meer tijd om nieuwe onderbroeken of schoenen in de winkel te halen. Ja @Jelle Oud,
User experience design is zo veel meer dan het maken van een aantrekkelijke website. Het is het ontwerpen op een manier dat een websitebezoeker naadloos door het bestelproces weet te gaan, de website
Ondanks dat de online platformen - en met name Meta - de targetingopties recent aangescherpt hebben, is targeting nog zeker geen verleden tijd. We targeten, filteren, segmenteren, extraheren, optimaliseren;
Als je denkt dat ik dit schrijf om een extra bewijsstuk aan mijn stagedossier toe te kunnen voegen, dan zal ik heel eerlijk zijn: je hebt gelijk. Maar dat is nog niet alles.
Alle grote webwinkels zijn klein begonnen. Het huidige eBay werd gelanceerd als ‘Auctionweb’, Amazon zag het daglicht al in 1995 en Wehkamp is begonnen met het aanbieden van een deel van hun
“Zoekt, en gij zult vinden”. Wie had ooit gedacht dat deze Bijbelse uitspraak ten tijde van COVID-19 ineens een online opleving zou krijgen in 2020? We gingen massaal thuiswerken, thuis sporten, thuisbezorgen, reserveren,
Het zijn vreemde tijden. Al bijna een jaar werken we bijna volledig vanuit huis, en dat heeft ook zijn weerslag op ons werk. Normaal gesproken hebben we op kantoor korte lijnen met elkaar, maar nu we thuiswerken gaat dat toch even anders.
Reyez! heeft Rob Petri per 1 januari 2021 aangesteld als algemeen directeur. Hij krijgt de opdracht Reyez! verder te laten groeien, zowel organisch als middels overnames van andere digitale bureaus in de regio.
Op de werkvloer bij Reyez! worden vaak sportmetaforen gebruikt. Het klinkt misschien gek, digitale rebels vergelijken met een goeddraaiend voetbalelftal, maar als je er goed over nadenkt is het eigenlijk helemaal zo gek nog niet…
Het leuke aan het werken als Online Marketeer bij Reyez! is de veelzijdigheid aan projecten en type merken. Geen dag is hetzelfde en (bijna) iedere week start je een nieuwe marketingcampagne. Ook binnen
De liefde voor eten was mij al bekend, al ver voordat Instagram foodies inspireerde om dit visueel met de wereld te delen. Deze liefde ontstond vanuit de Chileense keuken; mijn moeder die elke zondag uitgebreid ging koken, met op de achtergrond Carlos Gardel.
Op verantwoorde afstand is deze week het contract getekend voor de overname van Digital4U uit Den Helder. Hiermee is de overname van het Den Helderse bedrijf door Alkmaars meest rebelse digital agency een feit. Reyez! versterkt hiermee haar positie in de regio Noord-Holland.