Bubalou maakt het buitenleven leuker, makkelijker, comfortabeler en zorgt ervoor dat genieten van het buitenleven net zo gemakkelijk wordt als het genieten van het binnenleven, het hele jaar door. Aan ons de schone taak om dit revolutionaire merk vanaf de grond op te bouwen, op de kaart te zetten en door te ontwikkelen op online gebied.
Een Bubalou is de perfecte buitenbank. Comfortabel, stijlvol en weerbestendig. Maar hoe zet je dit in de markt? Een uitdaging die ons op het lijf geschreven staat, waarbij we een merk vanaf de basis opbouwen, uitbouwen en een revolutie ontketenen in de outdoor branche.
Als je eenmaal op een Bubalou hebt gezeten, snap je waar het enthousiasme van de Bubalou-bezitters vandaan komt. De modulaire functionaliteit zorgt voor een scala aan mogelijkheden voor zowel een klein terras als een grote tuin of veranda. Een Bubalou kan het hele jaar door buiten blijven staan en het gemak waarmee je al snel buiten kunt zitten na een regenbui, zonder te hoeven slepen met kussens, maakt het een unieke loungeset waar je jaren plezier van hebt.
Na het bedenken en uitwerken van de naam en slogan, zijn we aan de slag gegaan om dit merk een gezicht te geven. Bijna letterlijk, want ook in de communicatie 'spreekt' de Bubalou vanuit de ik-persoon tegen zijn volgers. De branding is gekoppeld aan de e-commerce en de identiteit van dit merk is doorgevoerd in alle on- en offline uitingen, zodat er een goede balans is ontstaan tussen merkbeleving en conversie.
De webshop is het hart van het merk met een optimale balans tussen beleving en conversie. Het gedrag van de online bezoeker wordt door onze data-analisten geanalyseerd waardoor de shop continu wordt geoptimaliseerd. Er zijn koppelingen gemaakt met verschillende shoppingfeeds zodat technisch de marketing optimaal wordt ondersteund. De website is schaalbaar en vanaf elk device te gebruiken, waardoor de toegankelijkheid van Bubalou wordt versterkt.
Het merk is als een 'rebel on the block' begonnen en kan nu stappen zetten in Europa, kan zich meten met de grote merken en ook mainstream traditionele media gaat ingezet worden. Rebels for the win!
Ook jouw online ambities laten excelleren?
Ook jouw online ambities laten excelleren?
Ook jouw online ambities laten excelleren?