TOGETHER WE

Mockup van verschillende devices met de website van bubalou

Bubalou maakt het buitenleven leuker, makkelijker, comfortabeler en zorgt ervoor dat genieten van het buitenleven net zo gemakkelijk wordt als het genieten van het binnenleven, het hele jaar door. Aan ons de taak om dit revolutionaire merk vanaf de grond op te bouwen, op de kaart te zetten en door te ontwikkelen op online gebied. 

FACTS

0

Omzetgroei sinds start

0

Fans op socials

0

Blije klanten op de bank

Mockup op verschillende devices van Bubalou zijn website

Een Bubalou is de perfecte buitenbank. Comfortabel, stijlvol en weerbestendig. Maar hoe zet je dit in de markt? Een uitdaging die ons op het lijf geschreven staat, waarbij we een merk vanaf de basis opbouwen, uitbouwen en een revolutie ontketenen in de outdoor branche. Eenmaal op een Bubalou gezeten, begrijp je waarom Bubalou-bezitters er zo enthousiast over zijn. De modulaire mogelijkheden maken het geschikt voor allerlei buitenruimtes, en het feit dat je geen kussens hoeft te verplaatsen na een regenbui maakt het tot een duurzame loungeset waar je jarenlang van kunt genieten.

Na het bedenken en uitwerken van de naam en slogan, zijn we aan de slag gegaan om dit merk een gezicht te geven. Bijna letterlijk, want ook in de communicatie 'spreekt' de Bubalou vanuit de ik-persoon tegen zijn volgers. De branding is gekoppeld aan de e-commerce en de identiteit van dit merk is doorgevoerd in alle on- en offline uitingen, zodat er een goede balans is ontstaan tussen merkbeleving en conversie. 

Mockup op verschillende devices van Bubalou zijn website
De webshop is het hart van het merk met een optimale balans tussen beleving en conversie, waar data-analisten het gedrag van bezoekers analyseren voor continue optimalisatie. Er zijn koppelingen gemaakt met verschillende shoppingfeeds zodat technisch de marketing optimaal wordt ondersteund. De website is schaalbaar en vanaf elk device te gebruiken, waardoor de toegankelijkheid van Bubalou wordt versterkt.
Bubalou flyer
Bubalou flyer


Het merk is als een 'rebel on the block' begonnen en staat op het punt stappen te zetten in Europa, kan zich meten met de grote merken en ook mainstream traditionele media gaat ingezet worden. Rebels for the win!

Logo Bubalou

Met Reyez! hebben we het Bubalou merk ontwikkeld en gelanceerd en daarmee een revolutie ontketend in de outdoor branche.


Volgende case

Algeco

Samen regeren?

Neem dan contact met ons op!
Afbeelding van Tom Hes
Neem contact op!