TOGETHER WE
Bubalou maakt het buitenleven leuker, makkelijker, comfortabeler en zorgt ervoor dat genieten van het buitenleven net zo gemakkelijk wordt als het genieten van het binnenleven, het hele jaar door. Aan ons de taak om dit revolutionaire merk vanaf de grond op te bouwen, op de kaart te zetten en door te ontwikkelen op online gebied.
Omzetgroei sinds start
Fans op socials
Blije klanten op de bank
Een Bubalou is de perfecte buitenbank. Comfortabel, stijlvol en weerbestendig. Maar hoe zet je dit in de markt? Een uitdaging die ons op het lijf geschreven staat, waarbij we een merk vanaf de basis opbouwen, uitbouwen en een revolutie ontketenen in de outdoor branche. Eenmaal op een Bubalou gezeten, begrijp je waarom Bubalou-bezitters er zo enthousiast over zijn. De modulaire mogelijkheden maken het geschikt voor allerlei buitenruimtes, en het feit dat je geen kussens hoeft te verplaatsen na een regenbui maakt het tot een duurzame loungeset waar je jarenlang van kunt genieten.
Na het bedenken en uitwerken van de naam en slogan, zijn we aan de slag gegaan om dit merk een gezicht te geven. Bijna letterlijk, want ook in de communicatie 'spreekt' de Bubalou vanuit de ik-persoon tegen zijn volgers. De branding is gekoppeld aan de e-commerce en de identiteit van dit merk is doorgevoerd in alle on- en offline uitingen, zodat er een goede balans is ontstaan tussen merkbeleving en conversie.
Het merk is als een 'rebel on the block' begonnen en staat op het punt stappen te zetten in Europa, kan zich meten met de grote merken en ook mainstream traditionele media gaat ingezet worden. Rebels for the win!