Villa Zoethout is dé nieuwe horecaspot waar je de hele dag terecht kunt voor eten en drinken. Zij bieden een ontspannen en kindvriendelijke omgeving voor koffie, eten en borrelen en houden van lekker en gezond. Wij hebben de merkstrategie ontwikkeld, naam bedacht en branding concept gecreëerd.
Hoe lanceer je een onderscheidend horecaconcept in een uitdagende markt?
Ontwikkel een naam en horecabeleving welke kinderen en volwassenen aanspreekt door de food- en locatiebeleving uit te vergroten en persoonlijke aandacht te laten ervaren.
We hebben een branding concept ontwikkeld waarin de naam en vorm het kindvriendelijke karakter benadrukt. Het ontwerp is iconisch, vrolijk en dynamisch. De met de hand gemaakte letters en illustraties versterken het persoonlijke karakter van het restaurant.
De website is mobile-first en goed vindbaar. Daarnaast zorgt de structuur van de website ervoor dat online marketing- en wervingscampagnes goed worden ondersteund.
Door onderscheidende branding, website en online marketing, hebben we ervoor gezorgd dat Villa Zoethout al voor de opening een succes is. Door advertentiecampagnes in te zetten werden 8 vacatures vervuld binnen 4 weken en door het sterke brandingconcept en contentstrategie zijn er al voor de opening 1000 volgers op de socials en groeiend aantal reserveringen.
Ook jouw online ambities laten excelleren?
Ook jouw online ambities laten excelleren?