splash image
Villa zoethout
Ontspannen koffie,
eten en borrelen

Over Villa Zoethout

Villa Zoethout is dé nieuwe horecaspot waar je de hele dag terecht kunt voor eten en drinken. Zij bieden een ontspannen en kindvriendelijke omgeving voor koffie, eten en borrelen en houden van lekker en gezond. Wij hebben de merkstrategie ontwikkeld, naam bedacht en branding concept gecreëerd.

splatter

Facts

  • bezoek
    1000
    social volgers voor de opening
  • inschrijvingen Top
    ranking in Google
  • stijging 8
    vacatures vervuld in een maand (voor de opening) in moeilijke markt

Uitdaging

Hoe lanceer je een onderscheidend horecaconcept in een uitdagende markt?

splatter
villa zoethout uitdaging

Inzicht

Ontwikkel een naam en horecabeleving welke kinderen en volwassenen aanspreekt door de food- en locatiebeleving uit te vergroten en persoonlijke aandacht te laten ervaren.

splatter
splatter

Creatie

We hebben een branding concept ontwikkeld waarin de naam en vorm het kindvriendelijke karakter benadrukt. Het ontwerp is iconisch, vrolijk en dynamisch. De met de hand gemaakte letters en illustraties versterken het persoonlijke karakter van het restaurant.

villa zoethout techniek

Techniek

De website is mobile-first en goed vindbaar. Daarnaast zorgt de structuur van de website ervoor dat online marketing- en wervingscampagnes goed worden ondersteund.

splatter
villa zoethout techniek

Resultaten

Door onderscheidende branding, website en online marketing, hebben we ervoor gezorgd dat Villa Zoethout al voor de opening een succes is. Door advertentiecampagnes in te zetten werden 8 vacatures vervuld binnen 4 weken en door het sterke brandingconcept en contentstrategie zijn er al voor de opening 1000 volgers op de socials en groeiend aantal reserveringen.

splatter
villa zoethout resultaat
Dare to rule!

Ook jouw online ambities laten excelleren?

Juizz
Dé urban e-bike specialist
Door JUIZZ digitaal te transformeren zorgen we ervoor dat de merkbekendheid groeit en dat dé urban lifestyle zowel in de fysieke winkels als online wordt ervaren.
Old inn wonen
Online sfeer proeven
Een omnichannel strategie geeft potentiele klanten optimale service via meerdere platformen.
Woonopmaat
Welkom thuis
Een woningcorporatie die actief passende woningen matcht met huurders uit de regio en ontzorgt.
JLM Lubricants
Vooruitstrevende technologie in automotive
3D technologie zorgt dat automonteurs online snel kunnen vinden wat ze nodig hebben.
Keune Academy
Educatie voor professionals
Een online educatie tool om saloneigenaren op een interactieve manier te ondersteunen bij de ontwikkeling van hun personeel.
Fietsvoordeelshop
Van lokale winkel naar nummer 1 webshop
De sterke online presence van Fietsvoordeelshop zorgt voor meer verkoop in de webshop en klanten in de winkels! #winwin
Keune
Jij bent een winnaar met een product van Keune
De Keune Play & Win app creëert een hogere customer intimacy en 300% meer verkoop.
Jozo salt
Wereldwijd opvallen in een standaard segment
Hoe val je op als commodity? Voor JOZO maakten wij een online strategie waarin de schat aan zoutkennis doorgegeven kan en móet worden.
Bubalou
Ontketen een outdoor revolutie
Bubalou is niet meer weg te denken uit de outdoor branche. We hebben een merk gecreëerd die communiceert met zijn volgers en in een paar jaar tijd een gevestigde naam is in heel Nederland.
Pronk bouw
Aandacht voor ambacht
Door het ambacht van Pronk Bouw centraal te zetten in alle uitingen, is de naamsbekendheid vergroot en de concurrentiepositie versterkt.
Dobla
Een wereldwijd inspirerend ambacht
Het ambachtelijk geproduceerde, handmade chocolade inspireerde ons om een innovatieve ervaring voor chocoladeliefhebbers, -fijnproevers en -professionals te ontwikkelen.
Vektis
Inzichtelijke data voor de zorg
Uiteenliggende doelgroepen online faciliteren om de zorg in Nederland te verbeteren.
AmbaFlex
Wereldwijde innovatie van verticaal transport
Een digitale gebruikersvriendelijke omgeving die, op basis van locatie, de juiste content toont.