De meest sfeervolle, landelijke en industriële meubels vind je bij Old Inn Wonen! Door slim in te kopen en snel in te spelen op de veranderende vraag van consumenten groeide de omzet van Old Inn Wonen met 400%. Old Inn is getransformeerd van multichannel naar omnichannel op basis van onze strategie, rebranding en development. Met als resultaat optimale gebruiksvriendelijkheid op alle platformen online en offline.
Hoe kunnen we een lokaal gevestigd meubelbedrijf digitaal op de kaart zetten, zorgen dat klanten ook online sfeer kunnen proeven en een goed beeld krijgen van het aanbod en mogelijkheden?
Door de inzet van omnichannel marketing en marktplaatsen, wordt de online vindbaarheid van Old Inn Wonen verbeterd en de omzetgroei gerealiseerd. Met een nieuwe online strategie kan Old Inn Wonen haar huidige marketinginzet versterken en haar doelgroepen beter bereiken, waardoor de omzet zal groeien.
Met een nieuwe webshop die sfeervol, toegankelijk en gebruiksvriendelijk is, bieden we klanten van Old Inn Wonen dezelfde beleving als in de fysieke winkel. Door in te zetten op branding op alle online (social) kanalen en gebruik te maken van nieuwe beeldtaal en productcategorie, loopt de klant gemakkelijk door het online winkelproces.
De webshop waar alle producten van Old Inn Wonen verkocht worden, is onder andere gerealiseerd door integratie met de backoffice en koppelingen met diverse marktplaatsen en externe platformen. Daardoor loopt voorraad realtime en kan er snel ingespeeld worden met online marketing en kan er gerichtere inkoop gedaan worden.
Met de inzet van omnichannel marketing, branding op alle kanalen en de koppelingen met marktplaatsen, is er een sterke groei in de online vindbaarheid te zien. Daarnaast is er een omzetgroei van 400% gerealiseerd en kwam een kwart van de verkopen op de website via zoekmachines en bezoeker die direct naar het webadres gaan.
Ook jouw online ambities laten excelleren?